Myraa Kasandra


Lantak aaa~
Friday, February 3, 2012 | 3:20 AM | 0 Words
K blog aku lantak aku lah aku nak tulis apa kan? Ini blog aku punya. 
- Officially 100% owned by Myraa Kasandra -
Kau nak baca, kau baca. Taknak? Boleh belah. Senang kan?
Fyi, aku buat blog ni bukan untuk kau suka or bukan untuk ikut segala taste kau.
Lain orang, lain caranya k? Lantak aaa aku nak buatapa dengan blog aku.
Aku tak mengharap pun kau baca. Pernah ke aku merayu kat kau suruh bukak blog aku?
Pernah? Pernah? Pernaaaah?!!! *buat muka marah*
Blog untuk apa? Meluahkan perasaan? Berkongsi cerita right?
So, takpayah nak persoalkan pasal apa yang aku taip dalam blog aku.
Jangan fikir kau hebat sangat nak kritik orang itu ini kalau kau tak cermin diri kau dulu k.
Dah, aku dah cakap dekat sini. Kau jangan nak banyak bunyik lagi eh ;) 
K babai. Aku blogwalking lagi bagos 


| -Newer-